معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW

جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی
به جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی خوش آمدید
معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW
ن : آیناز ت : شنبه 7 دی 1398 ز : 12:41 | +

ظروف تمیز با فناوری انحصاری Quad Wash

شرکت ال جی با فناورهای جدید خود ظرفشویی B512 را به سیستم Quad Wash مجهز کرده است. این فناوری که یکی از بهترین فناوری های مهم برای ظرفشویی است. در واقع با فشار فوق العاده و اسپری کردن آب چند منظوره اش به جنگ با چربی ها و کثیفی های ظروف می رود. سیستم Quad Wash با اسپری قوی آب گرم از چهار جهت در کوتاهترین زمان کثیف ترین ظروف را کاملا تمیز می کند. در کل با این فناوری هم در مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی می شود و هم ظرف های تمیزی خواهید داشت. چرخش بازوهای سیستم Quad Wash و حرکت در هر سمت پاکیزه ترین ظرف ها را تحویلتان می دهد.

فناوری موتور Inverter Direct Drive

یکی از مولفه های خرید کالاهای برقی مکانیکی برای مشتری سایلنت بودن یا داشتن حداقل سر و صدای آن است. این ظرفشویی با داشتن فناوری اینورتر دایرکت درایو که با دارا بودن موتور گیربکسی و نداشتن تسمه در آن قدرت موتور را بدون سر و صدا از موتور به داخل ظرفشویی انتقال می دهد و در عین کم سر و صدا بودن با اعتماد کار می کند. به علاوه هوشمند بودن موتور آن باعث می شود تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی شود و طول عمر و کارکرد دستگاه تا حد قابل چشمگیری افزایش یابد. فناوری ™Inverter Direct Drive با کنترل سیستم چرخش و شدت اسپری آب، عملکرد بهینه و بی‌ صدا همراه با طول عمر بالا را فراهم می‌کند.

آشپزخانه ای هوشمند و مدرن با فناوری Smart ThinQ

فناوری Smart ThinQ ال جی دنیای جدیدی از هوشمندی و مدرن سازی، کارکرد راحت و هوشمند با لوازم خانه و آشپزخانه به خصوص ظرفشویی می باشد. با این فناوری شما به راحتی می توانید از طریق گوشی همراه، لپ تاپ یا هر دستگاه هوشمند دیگر به ظرفشویی بدون سیم وصل شوید و همه ی کارکرد آن را به راحتی کنترل کنید. با استفاده از این فناوری می توانید برنامه های جدید و به روز مانند قابلمه شوی،ماهی تابه شوی و برنامه های کم سروصدا (night care) را دنبال کنید. همچنین با برنامه turbo بعد از هر 30 بار شست وشو چراغ نشانگر به شما نشان می دهد که وقت انجام نظافت ظرفشویی است. همچنین اگر مشکل یا ایرادی برای ظرفشویی پیش بیاید، تشخیص هوشمند به شما کمک می کند تا آن را به راحتی پیدا و برطرف کنید بدون اینکه به تعمیرگاه مراجعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ال جی, ظرفشویی 14 نفره ال جی, ماشین ظرفشویی مبله ال جی, کارایی ماشین ظرفشویی ال جی , ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW, ظرفشویی ال جی اینورتر, ظرفشویی لمسی DFB512FW, ظرفشویی 512 سفید ال جی ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fars-fridge-candy
This Template By Theme-Designer.Com